Direktlänk till inlägg 8 november 2014

Spännande dag :)

Av Ulrika Larsson - 8 november 2014 16:03

   

Nu sitter jag och väntar på att mitt barnbarn ska komma hit, han ska sova här till imorgon lilla   

Det händer alltid lite saker när han är här, han får fart på familjen...hahaha. Det är lycka att ha honom i våra liv.


På måndag skall jag ha ett spännande möte, vad det handlar om får ni veta lite senare när jag hoppas att alla mina planer går i lås. Nu ska jag fortsätta att skriva lite inför det mötet så jag har mycket att komma med. Men sen blir det mys med lille Theo ( ja han är ju inte liten om han själv får säga vad han tycker).


På Tisdag skall jag på möte på friskis det blir lite förändringar där, jag ska få lite mer inflytande hoppas jag, vi ska få lite mer att göra men förhoppningsvis så blir det med lön oxå, men man vet aldrig hur styrelsen tänker.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Larsson - 19 januari 2015 10:42

Idag fick jag ett telefonsamtal - från Skara - de ville att jag skulle komma på en anställningsintervju -YES!!!! Det är bara ett jobb på 50% men ändå det är i alla fall ett jobb, man kunde kanske få mer tid så det är bara att hoppas på det nu!!! ...

Av Ulrika Larsson - 18 januari 2015 15:05


    Hej!   Detta är en fin vy från in PW idag, soligt och fint, jag längtar efter våren nu, men dessa soliga stunder ger mig så mycket energi.   Idag satt jag ochfunderade på vad man kan ha med på en workshop för hälsa, då kom jag på en ...

Av Ulrika Larsson - 11 januari 2015 18:42

Hej!  Fy vad mycket det är att göra i skolan nu, jag ska lämna in ett arbete på tisdag och det skall vara på 6-8 sidor...jomen...åhh... tycker ni, sitt inte här och skriv då, men jag måste få lite annat i huvudet nu....sitter med ledarskap - lärand...

Av Ulrika Larsson - 9 januari 2015 22:23

Hej!    Nu har vi påbörjat något nytt i den här familjen, vi kör lite stationsövningar hemma, så vi håller på i ca 40 min + stretching. Det är så roligt, vi kör varje övning i 40 sekunder och sen är det tio sekunder för att byta övning. Nu har ...

Av Ulrika Larsson - 7 januari 2015 21:26

Hej!    Idag har jag jobbat hela dagen och var helt slut när jag kom hem och kände bara för att lägga mig i soffan o slöa, men då kom min kära sambo med iden att vi kör ett gympapass här hemma du och jag (jag har en app i telefonen, som heter 7 m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards