Direktlänk till inlägg 12 december 2014

Lyxigt :)

Av Ulrika Larsson - 12 december 2014 18:20

Hej 


Idag har vi varit på Theos luciafirande, vad roligt det är att se de små liven så lyckliga och glada för att de får sjunga för sina föräldrar. Då tänker jag inte på de stackarna som har föräldrar som inte prioriterar sina barn, en del säger att de kan inte för jobb eller vad det nu är, men då får man faktiskt prioritera lite, okey att inte båda kan komma men det måste i alla fall funka att en av föräldrarna går den lilla stunden som det handlar om, och de få åren det handlar om också, för rätt som det är så är det över, som Theo han börjar på 6-års eller vad det nu heter nästa år och sen är det skolan och då får vi väl inte vara med längre iaf inte mormor och morfar tror jag inte....


Igår gjorde jag snickers godis enligt LCHF jag har aldrig gjort det förut men de var så goda, jag har ju kommit på att min mage inte klarar av socker eller vetemjöl så därför så gör jag enligt LCHF. Jättegoda var de i alla fall och det var bara mörk choklad, jordnätssmör och jordnötter så enkelt och gott!!! Det rekomenderar jag faktiskt. Man måste lyxa till livet lite, som jag och tony gjorde i onsdags med lite fina kläder och lite god mat till Alfred Nobels ära.


Ha en bra helg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Larsson - 19 januari 2015 10:42

Idag fick jag ett telefonsamtal - från Skara - de ville att jag skulle komma på en anställningsintervju -YES!!!! Det är bara ett jobb på 50% men ändå det är i alla fall ett jobb, man kunde kanske få mer tid så det är bara att hoppas på det nu!!! ...

Av Ulrika Larsson - 18 januari 2015 15:05


    Hej!   Detta är en fin vy från in PW idag, soligt och fint, jag längtar efter våren nu, men dessa soliga stunder ger mig så mycket energi.   Idag satt jag ochfunderade på vad man kan ha med på en workshop för hälsa, då kom jag på en ...

Av Ulrika Larsson - 11 januari 2015 18:42

Hej!  Fy vad mycket det är att göra i skolan nu, jag ska lämna in ett arbete på tisdag och det skall vara på 6-8 sidor...jomen...åhh... tycker ni, sitt inte här och skriv då, men jag måste få lite annat i huvudet nu....sitter med ledarskap - lärand...

Av Ulrika Larsson - 9 januari 2015 22:23

Hej!    Nu har vi påbörjat något nytt i den här familjen, vi kör lite stationsövningar hemma, så vi håller på i ca 40 min + stretching. Det är så roligt, vi kör varje övning i 40 sekunder och sen är det tio sekunder för att byta övning. Nu har ...

Av Ulrika Larsson - 7 januari 2015 21:26

Hej!    Idag har jag jobbat hela dagen och var helt slut när jag kom hem och kände bara för att lägga mig i soffan o slöa, men då kom min kära sambo med iden att vi kör ett gympapass här hemma du och jag (jag har en app i telefonen, som heter 7 m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards