Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Trivseldag :)

Av Ulrika Larsson - 15 december 2014 15:43

Hej!

Idag har jag först vart och lämnat Theo hos sin mamma efter att han har varit här hela helgen, igår hade vi lite kalas för mig, det var bara jag, Tony och barnen + min pappa och min bror och hans fru. Men det var mycket trevligt, fina saker fick jag oxå, det var lite lugnare och harmoniskare än Tonys kalas även om det oxå var jättekul med så många vänner, men jag hann ju inte prata med någon speciellt mycket.


Efter att jag lämnat Theo så åkte jag och tränade, nu blir det nog inte så mycket träning för mig under jul eftersom de flesta förmiddagspass och lunchpass inte går under jul, men jag ska ju jobba mycket under julen oxå så jag får väl träna efter arbetstiden, men ibland så är det så skönt att köra ett pass på lunchen, för då tar det inte så mycket extra tid. Sen är det ju så att när man går på friskis hela dagarna så vill man gärna få åka hem när man slutar, speciellt som Tony går på jullov nu den 19 dec och jag börjar jobba den 20 dec.....mmmm....åhh vad kul. Men men jag är glad för de timmar jag får.


Efter träningen så hade vi lite möte på jobbet med genomgång av allt vi ska göra under dessa veckor de ordinarie är borta, men jag har som tur är min chef jag får ringa när jag vill.....stackars han....;)


Hoppas att alla får en bra vecka, jag ska försöka att blogga lite mer nu, det är så kul, kom gärna med tips på saker som gör er extra glada och det behöver inte vara något speciellt men bara något litet som förhöjer vardagen lite, det är alltid kul att höra vad andra gör som inte kostar mycket men som ändå ger glädje. 


Ha de gott // Hälsningar Ullis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Larsson - 19 januari 2015 10:42

Idag fick jag ett telefonsamtal - från Skara - de ville att jag skulle komma på en anställningsintervju -YES!!!! Det är bara ett jobb på 50% men ändå det är i alla fall ett jobb, man kunde kanske få mer tid så det är bara att hoppas på det nu!!! ...

Av Ulrika Larsson - 18 januari 2015 15:05


    Hej!   Detta är en fin vy från in PW idag, soligt och fint, jag längtar efter våren nu, men dessa soliga stunder ger mig så mycket energi.   Idag satt jag ochfunderade på vad man kan ha med på en workshop för hälsa, då kom jag på en ...

Av Ulrika Larsson - 11 januari 2015 18:42

Hej!  Fy vad mycket det är att göra i skolan nu, jag ska lämna in ett arbete på tisdag och det skall vara på 6-8 sidor...jomen...åhh... tycker ni, sitt inte här och skriv då, men jag måste få lite annat i huvudet nu....sitter med ledarskap - lärand...

Av Ulrika Larsson - 9 januari 2015 22:23

Hej!    Nu har vi påbörjat något nytt i den här familjen, vi kör lite stationsövningar hemma, så vi håller på i ca 40 min + stretching. Det är så roligt, vi kör varje övning i 40 sekunder och sen är det tio sekunder för att byta övning. Nu har ...

Av Ulrika Larsson - 7 januari 2015 21:26

Hej!    Idag har jag jobbat hela dagen och var helt slut när jag kom hem och kände bara för att lägga mig i soffan o slöa, men då kom min kära sambo med iden att vi kör ett gympapass här hemma du och jag (jag har en app i telefonen, som heter 7 m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards