Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Ulrika Larsson - 11 januari 2015 18:42

Hej! 

Fy vad mycket det är att göra i skolan nu, jag ska lämna in ett arbete på tisdag och det skall vara på 6-8 sidor...jomen...åhh... tycker ni, sitt inte här och skriv då, men jag måste få lite annat i huvudet nu....sitter med ledarskap - lärande - förändringsprocess - förståelse av arbetet och teamarbete....jaja det ska nog gå....bara jag kommer igång ordentligt.


Idag gjorde vi varsin god Smoothie jag och kajsa, Hennes innehöll havreglass (tofuline jordgubbsmak), mjölk och lite frysta jordgubbar, min var gjord på naturell yoghurt, apelsin, riven ingefära (jag har läst att det skall vara så nyttigt så nu tänkte jag prova det ett tag så får vi se om jag blir piggare) och lite fryst mango men den var jättegod tyckte jag men inte Tony och kajsa, men kajsas var ialla fall god tyckte vi allihop.


Jag har sökt tre nya jobb idag oxå,hoppas att det blir något bra av det :) Hoppet är det sista som överger människan har jag upptäckt 

Det är lite kul att prova lite nya saker tycker jag.

Ha en fortsatt bra söndagskväll, nu skall jag fortsätta att läsa och skriva 


Hej hopp <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards