Alla inlägg den 1 november 2014

Av Ulrika Larsson - 1 november 2014 14:35

Igår var jag och tände ljus på min sambos sons grav, han gick bort när han var en bebis :( så sorgligt.

Pappa och jag var och fixade lite fint på mammas grav häromdagen, men pappa var hos henne och tände ett ljus igår i alla fall. Jag sitter just nu och tänker på min lilla mamma och allt hon gjorde för mig och för våra barn, jag saknar henne så mycket, men det är mest varje dag inte bara idag för att det är alla helgons dag. Det är ofta jag kommer på mig med att tänka "att det måste jag fråga morsan " ändå är det snart två år sedan hon dog så fort. 


DEt blev förresten ingen medicinsk yoga häromdagen, precis när jag hade skrivit färdigt här så ringde min chef och frågade om jag kunde jobba både torsdag och fredag ochdet ville jag ju men jag var ju inte färdig med min inlämning så jag var tvungen att sitta med den hela dagen istället, det var ju tråkigt men så är det ju, ibland får man prioritera lite.


Ha en jättebra fortsättning på helgen, ikväll ska vi på 2x20- års kalas, det är våra fadderbarn som fyller 20 år och det är tvillingtjejer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards