Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Ulrika Larsson - 16 oktober 2014 12:29

Nu hittade jag ett citat som passade mitt liv så bra: 

Att ta medicin är inte roligt - men att ha roligt det är medicin!

 

Jag tycker att det stämmer så bra på mitt liv, jag försöker att skratta och ha roligt när jag träffar andra människor, ha roligt är det bästa som finns i livet.


Ha det gott <3 

Av Ulrika Larsson - 16 oktober 2014 10:58

Det verkar som om jag bara bloggar på regniga dagar   men så är det ju inte, men idag är jag ledig efter sex hektiska dagar på friskis.Igår jobbade jag till kl 21.30 så det blev en lång dag, men det är kul att jobba så det gör mig inget. 

Idag har jag ringt till det ställe där jag var på anställningsintervju för 14 dagar sedan men jag fick INTE jobbet   sååå tråkigt, men det är bara att ta nya tag, det måste lossna för mig oxå någon gång.


Jag ska idag sätta mig och försöka få ihop en bra föreläsning som jag skall visa för Emma så vi kan få ihop ett bra samarbete. Sen är det bara att ta tag i kroppen och söka nya jobb. Jag skall snart åka iväg och träna så jag får utlopp för alla mina känslor jag har i kroppen nu när jag inte fick jobbet.


Ha en underbar dag allihop


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards