Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Ulrika Larsson - 28 oktober 2014 18:11

Hej Bloggen


Idag var jag och min skollediga tonåring och hennes kompis och tränade redan kl 6.45 - 7.30 jag trodde aldrig att jag skulle få med dem på detta så tidigt, men det gick och de var nog nöjda med träningen. Sen tog vi bussen till Trollhättan och hade en heldag med shopping. Jag gick det mesta själv så fick tjejerna gå för sig själva och titta på det de ville, vi har ju inte riktigt sammma smak även om mycket är lika, jag har ju fått en favorit butik på Överby "Elsas garderob" tror jag det var den hette, de har så fina kläder där precis i min smak lite spets kombinerat med den lite tuffare stilen, synd bara att det är så dyrt, men det är väl värt ett besök i denna underbara butik. De har massor med fina och söta inredningsdetaljer med, så där gick jag och drömde mig bort idag, det är lycka för mig att bara kunna gå och strosa och titta på allt fint de har.


Nu ska jag och min sambo mysa lite med mat framför TV-n sen inatt skall jag åka och hämta min tonåring hon är hos några kompisar och kollar på film och har det mysigt, skönt för dem när de kan vara lite lediga och bara koppla av med kompisar och ha det trevligt <3 


Hoppas att ni alla har en mysig kväll // Hälsningar Ulrika

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards