Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Ulrika Larsson - 23 oktober 2014 10:14




     

Det blev i alla fall en kortare pw idag, men den blev bara 2,5 km idag för det var så kallt så det bet i kinderna.

Men jag är nöjd med det för det gjorde inte ont i benet eller höften, efter yogan igår.


Ha en fin höstdag 



Av Ulrika Larsson - 23 oktober 2014 08:40

Idag skulle jag egentligen ha åkt och tränat nu kl 9.00 (7:e dagen i rad) men efter min yoga igår så har jag så ont i min höft så jag tänkte att jag får nog vara hemma och plugga idag istället. Jag har ju faktiskt en inlämning den sista oktober ( litteraturseminarium) så jag behöver sätta lite fart och få det gjort. Jag ska ta en promenad sen så jag får igång kroppen så då kommer det lite höstkort från landet, det är en helt underbar miljö nu, igår var jag och gjorde fint på Eriks grav, det är Tonys pojk från tidigare förhållande han dog i plötslig spädbarnsdöd när han bara var 9 veckor så hemskt. Jag ska ta med mig pappa någon dag och göra lite fint hos mamma oxå (på hennes grav) nu är det snart två år sedan hon dog, det är heöt otroligt hur fort tiden har gått och att vi mår så bra igen, det trodde jag aldrig.


Men nu får vi ta nya tag igen och inte gräva ner oss i dem som tyvärr har gått bort från oss, jag vet innerst inne att varken mamma eller Erik skulle vilja att vi deppar ihop utan att de vill att vi ska fortsätta våra liv och ta vara på varje dag.


Nu blev det en lite deppig text idag men det är tyvärr så verkligheten  är för mig, jag har lite deppighet inom mig, men man måste gå vidare varje dag och ha glädjen i det man gör men samtidigt ha både mamma och Erik i våra hjärtan.


Lille Theo (vårt barnbarn) sa när våran katt var dålig (hon hade ätit två möss med råttgift i sig så hon blev dålig men överlevde som tur var) Theo talade i alla fall om för Kajsa att om katten dör så kan vi ha henne i våra hjärtan som vi har gammla (min mamma) och morfar har Erik så det går bra ändå säger den lille 5-åringen till 17-åringen som är jätteledsen. <3 <3 lilla hjärtat.


Ha en jättebra dag för det ska jag ha när jag tar en promenad i höstvädret, jag lägger nog in bilder från min höstpw kram kram Ulrika



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards