Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Ulrika Larsson - 29 oktober 2014 08:33

Ikväll skall jag gå på min medicinska yoga med min kollega på friskis och det är lika spännande varje gång om höften skall orka med att sitta i den ställningen hela tiden eller inte. Jag vet inte om andra också har träningsvärk efter yoga eller inte men jag brukar i alla fall ha det även om det inte är fysiskt ansträngande så är det nog jobbigt för kroppen att sitta still så hela tiden.


Innan yogan så skall jag plugga det är min kurs i arbetsledning inom vård och omsorg - jag kan inte påstå att jag tycker att den är så givande än men det blir väl bättre, sen är det ju så att allt går upp och ner, just nu är livet ganska neråt eftersom jag fortfarande inte har fått något jobb men det skall väl lösa sig.Tur jag har min sambo som kan försörja mig...  

Jag sitter smatidigt med att försöka få ihop en föreläsning som jag skall ha med Emma på jobbet (om vi nu får ihop lite kunder....) den föreläsningen skall i alla fall handla om hälsa och det är spännande men svårt för jag tycker att det är så mycket som är viktigt men man kan inte gå för djupt utan de som lyssnar skall tycka att det är kul och föra det vidare till andra människor så att vi kan få hålla mer föreläsningar.


Ha en bra och hoppas att ni har finare väder än vad jag har, här är det grått och tråkigt   




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards